Sık geçen başlıklar

wandavision 1

ekşi'de gör
baştan aşağıya spoiler

bizzat marvel tarafından yapılan hype ve fanların saçma teorileri yüzünden sıçmış dizi

yok şu gelicek yok finalde kimin geleceğine şaşıracaksınız yok ödünüz bokunuza karışacak diye diye beklentiyi arşa çıkardınız

hele dizi sıkmaya başladığında xmen evreninde quicksilver ı oynayan kişiyi getirip finalde komşuymuş yav tüh diye taşak geçmeleri acayip sinirimi bozdu

köylü kurnazı bir esnaf tarafından dolandırılmış gibi hissediyorum

açıkçası birer saatlik 3 adet bölümle kolayca anlatılacak hikayeyi 9 bölüme yayarsanız ortaya böyle boktan bir şey çıkar