şimdinin spotify parasından çok, pil parası giderdi de, doğubanktan şarj edilebilir piller almıştım çare olarak..
kulaklıklar küçüktü eskiden, walkman büyüktü.
şimdi kulaklıklar eşek kadar, müzik çalar minicik..
karanlık dönem konusuna gelince, 90 lar bir çok yazarın çocukluğuna/gençliğine denk geldiği için, en güzel zamanlarımızdı sanırım..
24.01.2022 · 38. sıra
cakmaayfon
23.01.2022 12:05 ~ 15:19