Sık geçen başlıklar

volvo ve togg'un çarpışması 1

ekşi'de gör
hos bir pr calismasi olmus. fazlasi degil. anca keko eglendirir.

kafaniz calisiyorsa asil merak etmeniz gereken, neden togg un ncap testlerinin yapilmamis oldugudur. malum arac artik uretiliyor satiliyor ya hani. asdsadsa

edit:
birkac arkadas mesaj atmis, daha arac bayilerde degil, avrupada satilmiyor vs o yuzden ncap testleri yok diye iddia edenler olmus. buraya da yazayim da mesaj atmayin daha fazla.

ncap testlerinin prosedurleri degisken. siz sayet european economic area denilen ulkelerden biri degilseniz, testin ucretini karsilayarak, aracin cikis tarihinden, en fazla 12 ay oncesinden araci teste sokabilirsiniz. hayir cok zor bi mevzu da degil yani google a yazinca cikiyor bunlar, acin okuyun birader.
https://cdn.euroncap.com/…testing-protocol-v743.pdf