Sık geçen başlıklar

volkswagen amarok 1

ekşi'de gör
çarşamba günleri kullanmak için aldığım, üstüne de 320.000 tl masraf ettiğim araç.

bu bilginin sözlüğe faydası ne, yok ama egomu tatmin ettim. o zaman ıslanan kızlar eqlesin.