Sık geçen başlıklar

vodafone bana ne var'ın sahtekarlık olması 2

ekşi'de gör
geçen hafta evde oturduğum cayır cayır wifi'i yediğim gün, 6 saatlik 1 gb vermesiyle beni dumurlara uğratmış uygulamadır. ilk defa kazanmışken acaba parka gidip dizi mi izlesem diye düşünmedim değil.
son 6 haftada hiç bir hediye megabayt alamayışımdan ötürü katıldığım önerme, hatta katılmakla da kalmayıp üstüne (bkz: vodafone)’a bir dizi gün görmemiş küfürler ettiğim uygulama. sizin ben..... neyse.