zamanında stadyumu yokken burada top koşturan, sahalarındaki çimlerin kalitesinin bile boy ölçüşemediği renklilerin espri yaparak prim yaptığı stadyumdur. kendisi dünyada sayılı güzel manzaraya sahip stadyumlardan biridir. adını aldığı semttedir.
daha stadyum bitmeden arena ismine karşı biri olarak kartal yuvası, şeref bey, süleyman seba gibi isimlere destek veriyordum. atatürk stadı olursa tartışmaya bile gerek yok. yeter ki daha kötü bir isim konulmasın.
28.05.2017 · 43. sıra
usta hugh
27.05.2017 01:14