Sık geçen başlıklar

viskiyi sek içmek 1

ekşi'de gör
en mantıklı hareketmiş. bunu yakın zamanda anladım, ben sanıyordum ki viski sevmiyorum. hayır viski viskilikten çıkmışsa o " şeyi" sevmiyormuşum.