Sık geçen başlıklar

viraja gereğinden hızlı girdiğinin hissedildiği an 6

ekşi'de gör
frene basmayın!
frene viraj içinde basılmaz.
sakın basmayın.
savrulursunuz.
sakın!
malum yanlış okuma, bir kere olur, iki kere olur tamam da üçtür aynı şekilde okuyorum.

vardır bir nedeni herhalde…
eğer bir jaguar xf sahibiyseniz, sorun olmaz. bir tane daha alırsınız.
kazadan sonra tabi
frene abanmadan, gazdan ayagini çekip arabanin dışa dogru açilmasina izin vererek rahatlanacak andir.

edit : direksiyon düzken sert ve kisa bir fren viraji geçmenizi daha da kolaylastirir.ancak bu vakit kisa olacagindan frene uzun süreli abanmayiniz.
motorsiklet kullanıcısının imana geldiği andır, beyaz ışığa doğru devam edilir.