uganda sırıksız sırıkla atlama müsabakalarına kadar yayınlamadığı şey yok bu şerefsizin. beddua ediyorum sana beddua. eminim bu akşamki şahtar-fener maçını da cam gibi spikersiz yayınlar. temizlenmeli bunlar ya. ibret olsun herkes bilsin bu hayvanları.
http://videostream.dn.ua/…c=en&i=ewl1yxrodwr1ca№f№f
06.08.2015 · 48. sıra
graphicstelevision
05.08.2015 18:49