Sık geçen başlıklar

vedat milor'un 20 günlük süt kuzusu yemesi 1

ekşi'de gör
hayvanları besleyip büyütüp kesip yememiz hadi neyse ama daha annesine doymamış ufacık yavrularını öldürmek canımı acıtıyor. o kadar da lezzet almayıverin ulan bir öğünden.

iyi bir şey değildir.

edit: 20 günlük ile 1 yaşında ölmesinin farkı ne demişler. 300 spartalı filminde kral savaşa giderken katılmak isteyen bir gence "henüz bir kadının sıcaklığını hissetmiş olamayacak kadar küçük" diyordu. 20 günlük kuzu da çayır çimen dolaşıp hoplayıp zıplamanın keyfine varamamış olacak kadar küçük. henüz annesinden süt emen bir bebek.