Sık geçen başlıklar

veda ederken 2021'ye bir not bırak 2

ekşi'de gör
atmıyorum abartmıyorum, yaşadığım en ilginç yıldın 2021. tam böyle hiçbir konu hiçbir yere bağlanmadan, 50 tane soru işareti bırakarak en heyecanlı yerinde sezon finali yapan diziler gibi bitiyorsun. iyi miydin kötü müydün anlayabilmem için biraz daha yaşayıp dönüp tekrar incelemem lazım seni. şimdilik ben elimden geleni yaptım, hiçbir işi boşlamadım, çırpındım didindim diye kendimle gurur duyuyorum. bir de bu kadar iniş çıkış ve değişim içinde psikolojiyi dağıtmadığım ve de götü göbeği büyütmediğim için gururluyum hehe. canım kendim. bu kadar kıçımı yırttım, hadi nolur iyi bir yerlere bağlan 2021, fingers crossed.