tüm teknolojik ürünlerde olduğu gibi pc, notebook gibi ürünler de yurt dışından ithal edilir. eh haliyle bi firma dolar üzerinden aldığı ürünü tabii ki dolar üzerinden satacaktır. ben bunu 2,80'den almıştım diyip 3,50'deyken vatandaşa 2,80'den satacak hali yok. bunu yaparsa tekrar ürün ithal ederken aradaki 0,70'i cebinden vermek zorunda kalır.
burada suçlu vatan computer değil suçluyu yanlış yerde arayan halk ve ülkenin ebesini siken hükumettir.
06.12.2016 · 34. sıra
novy
13:51