ulan adamın biri
"emin olun bundan 10-12 sene öncesine kadar böyle görüntülerin internette bulunması bu kadar kolay ol(a)mazdı; fotoğraflar gazetecilerin elinde olur, yayınlayıp yayınlamama ikileminde ahlâkî değerler ağır basar ve yayınlanmazdı" demiş.
2005 doğumlu falan mısın diyesim geliyor. sıcağı sıcağına programında parçalanmış cesetleri, ölüleri, kanıyla göstermedi mi bu türk medyası? rtük kaç yıldır var bu ülkede? şimdi gelmiş neler neler diyorlar ya. şimdi görünce şaşırıyoruz çünkü denetleme kurumu var, yasaklar var. eskiden görünce şaşırmazdık küfürleri de, sigaraları da, çıplak çıplak insanları da, cesetleri de bu ülke televizyonlardan duyup izlerdi. şimdi duyar kasmayın. internetin ne bok olduğu da kaç yıldır belli bi şey. her türlü bok pislik var... doğru mu? değil. ama böyle. daha kaç yıl önce alttan sıcak sohbetler numaralarını görürdü bu ülkenin insanları.
30.08.2017 · 16. sıra
ramachandran
29.08.2017 00:14 ~ 00:16