konumuz yine bireyselleşme.
kendisiyle öyle büyük meselesi var ki kendisinden "vali" diye bahsediyor adam. kendi değerini o öğretmenin oturuşundan hesaplamaya mahkum çünkü. birey olarak yetişmemiş, birey olduğunun farkında değil, diğerlerinin birey olmasına da bu sebeple karşı.
26.11.2019 · 1. sıra
josef k nereye maria puder oraya
25.11.2019 00:01