Sık geçen başlıklar

valinin oturuşunu beğenmediği öğretmeni azarlaması 2

ekşi'de gör
konumuz yine bireyselleşme.
kendisiyle öyle büyük meselesi var ki kendisinden "vali" diye bahsediyor adam. kendi değerini o öğretmenin oturuşundan hesaplamaya mahkum çünkü. birey olarak yetişmemiş, birey olduğunun farkında değil, diğerlerinin birey olmasına da bu sebeple karşı.
vali gibi davran da görelim. devletin üslubu bozuk olursa valinin de böyle üslubu olur işte.