Sık geçen başlıklar

vajinam şekil önümden çekil 2

ekşi'de gör
karşısına sadece böyle pankartlar çıktığı için orada olan diğer pankartları görmeyen ve hepsini aynı tarz sanan yazarlar için diğer pankartlardan bazılarını aşağıda listeliyorum.

"dereleri de sokakları da yaylaları da terketmeyeceğiz!"
https://media-cdn.t24.com.tr/…ge-2019-03-08-at-7.51

"allah mısınız? aileniz batsın"
https://media-cdn.t24.com.tr/…ge-2019-03-08-at-8.17

"güleceğiz konuşacağız kahkaha atacağız"
https://media-cdn.t24.com.tr/…ge-2019-03-08-at-8.17

"bedenimiz hayatımız bizim, aileniz sizin olsun"
https://cdntr2.img.sputniknews.com/…/1021359871.jpg

"hayatlarımıza müdaheleye hayır"
https://i2.wp.com/…/03/feminist-yuruyus-1.jpg?w=750

bu da kadın cinayetlerine dair bir protesto:
"#feministgeceyürüyüşü’nde erkekler tarafından öldürülen kadınların isimleri anılarak “burada” diye haykırıldı. "
https://twitter.com/…_org/status/839521295230447616

kadın cinayetlerini durduracağız platformunun bir pankartı:
https://img-s1.onedio.com/…e6ecf975abb091514cf.webp

"kadın dayanışması yaşatır"
https://img-s2.onedio.com/…eae93133450f6664928.webp

"cinsiyetçi medya istemiyoruz"
https://img-s2.onedio.com/…460a56bfee16b452c06.webp

"biz erkeğin kaburga kemiğinden yaratılmadık, erkekler bizim vajinamızdan çıktı"

https://img-s1.onedio.com/…714c03df26e0d2aea52.webp

"kuluça makinesi değiliz"
https://img-s1.onedio.com/…aaca238696754623dfb.webp

"ne seninim ne kara toprağın"
https://img-s2.onedio.com/…7c7cde1e286437b4bda.webp

"asla hepimizi öldüremeyeceksiniz"
https://img-s1.onedio.com/…d6d5a24c509d5510134.webp

"yaktığınız cadıların küllerinden doğduk"
https://img-s2.onedio.com/…12a8e63be15dba26645.webp

"öldürülmediğimiz şehirler istiyoruz"
https://pbs.twimg.com/…x_?format=jpg&name=4096x4096

son olarak feministler kadın cinayetleriyle ilgilenmiyor diyenler için:

https://mobile.twitter.com/gulsumkav

kadincinayetlerinidurduracagiz.net
bunu bir erkek kendi uzvu üzerine yazıp pankart açsa adamı sapık diye içeri tıkarlar.bazı tepkileri yerli yerinde ve dozunda vermek lazım yoksa kantarın topuzu kaçıyor böyle.