Sık geçen başlıklar

vücut geliştirmenin saçma olması 1

ekşi'de gör
ulan bırakın gençler spora yönelmeye devam etsin. köşe başları 55 kiloluk tırreklerden geçilmiyor! aralarından bazıları karı kıza şekil yaparız diye spora başlıyor bir nebze insanlaşmaya başlıyor. soğutmayın insanları.
kimisi dur lan şu boku(sigara,esrar,bali,bonzai) az içeyim artık diyor.
kimisi dur lan şu boku(bira,kola vs) az içeyim artık diyor.
kimisi dur lan şu şeyi(3beyaz) az tüketeyim artık diyor...

salonda arkadaş edinme ihtimalleri var. efendi bir öğretmenle birlikte ağırlık kaldırma ihtimalleri var. salondaki bir polisten ufak tefek hikayeler dinleyip ibret alma ihtimali var. üniversiteli bir gencin anlattıklarından ''bok gibi bir hayatım varmış benim'' diye düşünme ihtimali var. güzel bir kız için kendine biraz daha çeki düzen verme ihtimali var. yorgun argın eve gelince pitbull'unu gezdirmeye çıkan arkadaşlarına ''yorgunum oglim çıkmam ben'' deme ihtimali var...

devam edin spora. spor iyidir candır.