ekşi sözlük için doğrusu "yazı okuyamıyorum insanı" olan tespit.
başlıklara girin, birbirinin aynısı onlarca entry var. kimse kimseyi okumuyor. saçma sapan başlıkların gündemde olmasının bir sebebi de bu. yazanların yüzde onu okusa sözlük rahatlar.
yine okunmayacak ama yazıyoruz işte.*
29.06.2024 · 46. sıra
sucguklu mahmut
28.06.2024 16:56