bildiğimiz ısı kavramı için konuşursak, madde olmadan ısı olmayacağı için, uzay boşluğunun ısısı yoktur. fakat güneşten yeterince uzak bir şekilde uzay boşluğuna çıkarsan üzerindeki ısıyı, ışıma yoluyla sürekli olarak kaybedecek ama geriye ısı kazanamayacaksın ve dolayısıyla üşüyeceksin ve dolayısıyla uzay soğuktur.
yani mantıken ve algısal olarak soğuktur ama bilimsel olarak ısısız olduğu için soğuk denilemez. neticede ufuk açan bir şey yok ortada.
30.01.2018 · 41. sıra
surreal realite
29.01.2018 00:42