boşuna kızmayın kadına olum. şimdi feminikler gelip "allah bilir adam neler yapiyüür de kadın boşanmayı göze alamiyüür" diye savunup giderler. siz de kadın düşmanı olduğunuzla kalırsınız. aynı durumda kadın adama saldırsa bu sefer de utanmaz herif boşanmadan koynuna kadın almış tabii ki saldırı görecek derlerdi. her türlü kılıfını buluyorlar yani. ben kadın milletine haksız oldukları konuda laf anlatmayı bıraktım, size de tavsiyem bırakın. yaşam kaliteniz yükseliyor.
edit: al bak aşağıda bi tane gelmiş bile: (bkz: #113242832) olayı yaralama boyutuna çekip kadını mağdur göstererek nasıl örtüyor üstünü. kadınlar aldatıldığı zaman öfkelenip donuna kadar alırken sorun yok tabii. adam aldatılınca sakin kalsın ama. ikiyüzlü mahluklar sizi.
edit2: al bi tane daha aynı familyadan: (bkz: #113243178)
21.09.2020 · 28. sıra
cevirimanyagi
20.09.2020 13:13 ~ 13:40