Sık geçen başlıklar

urfa noterde araç satış dolandırıcılığı 1

ekşi'de gör
sayın sözlük yazarları bir öğretmen arkadaşımın başına gelen olayı sıcağı sıcağına aktarmak istiyorum.

"merhaba, urfa’da öğretmenim. 2 gün önce opel insignia model aracımı ilana koydum. biri aradı araca bakmak istediğini söyledi. kendi ustasıyla geldi baktılar ettiler. 167 bin liraya anlaştık. 500 tl kapora aldım. taşıt kredisi kullanacağını söylediler. noterde bana elde 23 bin lira verdiler. kalan 143.500 liranın bankadan hesaba geçeceğini söylediler. burası önemli. noterde ki görevli “imza atmazsan para hesaba geçmez” dedi. ben de kurum görevlisi olduğu için vardır bir bildiği deyip imzaladım. sonra para gelmedi aracı da yeğenimiz kaza yapmış acil gitmemiz lazım deyip götürdüler. o gün karakola gidip nitelikli dolandırıcılıktan şikayetçi oldum. noter katibini de aldılar. noterdeki kameralar 6 7 aydır çalışmıyormuş zaten. ifade verdik. aynı şahıslar aynı noterde aynı yöntemle 10 gün önce tanıdığım bir okul müdürünü de dolandırmış. şahısların sabıkası kabarık fotoğrafları isim soy isimleri hepsi mevcut ama bulunamıyorlar. benim aracımı da aynı gün zaten hemen başka birine devretmişler. bunları size anlatmamın sebebi hem başka insanların canının yanmaması hem de hukuki açıdan ne yapabileceğimle ilgili bilgili ve deneyimli arkadaşlardan bilgi almak. belki bir kamuoyu oluşturup süreci de hızlandırabiliriz. şimdiden herkese teşekkür ederim. "

mağduriyet boyutu çok büyük ne yazık ki çok üzücü bir olay başkasının başına gelmemesi adına üzülerek yorumlarınıza sunuyorum.

desteğinizle inşallah bir an önce öğretmen arkadaşımızın mağduriyeti giderilir.