Sık geçen başlıklar

upuzun mesaja kısacık mesajla cevap veren kız 1

ekşi'de gör
kızı erkeği yok bu işin. o an ilgi alanında siz yoksunuzdur ve sizinle konuşmak istemiyordur, zorlamayın.

hele ki sırf uzun cevap yazdırmak için kavga çıkaracak tarzda damarına basan cümleler yazmayın. size son defa uzun uzun yazar, sonra bir daha göremezsiniz kendisini.

en iyisi o anda yazmayı kesmektir. makul bir süre bekleyin yazmadan. eğer dönesi varsa zaten o size dönecektir. o sırada siz de yolunuza bakın, kimse vazgeçilmez değildir.