(bkz: that is the dumbest thing i've ever heard)
en son iki defa kanser tedavisi gören kardeşimin ilk rahatsızlığı için umut yok denmişti. daha çok küçüktü. çok para harcandı evet ama şu an gayet mutlu ve huzurlu. allah bozmasın.
30.03.2016 · 31. sıra
bendenbukadar
11:33