ulan sonra aktroll deyince alınıyorlar.
artık ayrımcılık o kadar doğal gelmiş ki bunlara, musevi türk vatandaşlarının başarısının üstü kapatılıyor. bunun eleştirisi yapılıyor.
burada gelen cevaplar ne, "ayrımcılığa mı maruz kalmışlar :(", "müslüman değiller, ondan översiniz:("
yuh be kardeşim.
09.03.2018 · 48. sıra
hgzr
08.03.2018 15:17