Sık geçen başlıklar

ulus musevi lisesi'nin yaptığı drone icadı 1

ekşi'de gör
ulan sonra aktroll deyince alınıyorlar.

artık ayrımcılık o kadar doğal gelmiş ki bunlara, musevi türk vatandaşlarının başarısının üstü kapatılıyor. bunun eleştirisi yapılıyor.

burada gelen cevaplar ne, "ayrımcılığa mı maruz kalmışlar :(", "müslüman değiller, ondan översiniz:("

yuh be kardeşim.