Sık geçen başlıklar

ufoların insanlarla iletişime geçmeme nedenleri 1

ekşi'de gör
belki adamlarin gozunde kafesteki maymunlardan farkimiz olmadigi icindir..

sen hayvanat bahcesine gidip, maymunlarla iletisim kurmaya cabaliyor musun? onun gibi dusun..

haa, gunun birinde gokten findik fistik atarlar, onu bilemem, o olur bak..