aynen, iş-kur'da sıra bekleyenleri göndersek alıp gelirler lüksemburg'u.
edit: merak edip tam sayıya baktım, tes-iş araştırmasına göre 5 milyon 241 bin işsizimiz var.
bu da tam olarak, sadece işsizlerimizin, 125 ülkeye diz çöktürecek rakama ulaştığını gösteriyor.
küçük ülkelerle ego mastrubasyonu yapmak yerine biraz kendimize bakmamız lazım.
26.02.2016 · 2. sıra
ozimus
25.02.2016 12:38 ~ 14:44