bir uygulama düşünün.
kapınızın önüne kadar lüks araba getiriyor.
gelen şoförün adını, tipi, puanını, vs. görüyorsunuz.
kaç para alacağını önceden söylüyor.
kapının önüne geldiğinde haber veriyor.
biniyorsun, haritadan takip ettiriyor.
trafik olsa, farklı yerden gitse bile ilave para almıyor.
ve tüm bunların yanında taksilerden daha ucuz.
sonra bir hükümet geliyor, taksicilerle arasını bozmasın diye bu uygulamayı ülkeden siktir ediyor.
bu şekilde değerlendirilmesi gereken geri dönüştür.
25.12.2020 · 10. sıra
olsa da yemesek
24.12.2020 10:10 ~ 10:13