Sık geçen başlıklar

uber'e karşı ataksi uygulaması 1

ekşi'de gör
hala uber'in mobil applikasyon olduğu için tuttuğunu düşünüyorlar. bitmeyen rezillikleriniz yüzünden biniyorlar uber'e ucuz ya da lüks olduğu için değil. adam kazıklama, yolcuyu dövme, arabaya binen kadına-kıza sarkma, taciz-tecavüz...bitaksi uygulaması vardı gayet de uygun bir platformdu neden zayıfladı? insan bir araştırır. bugün forklift kullanacak adamın f sınıfı ehliyeti olması gerekiyor. hergün yüzlerce insanı taşıyacak kişilere uygun bir prosedür şart. bence taksi, minibüs, dolmuş için de atıyorum t sınıfı ehliyet uygulaması olmalı. ve ayrıca zorunlu ve periyordik eğitimler alınmalı. ha ayrıca her önüne geleni de oraya alamamalısınız. yoksa uber gider muber gelir. kısacası olmamış uygulama yada eksik kalmış. hem de en önemli parçası.