40 sayfaya yakın yorum okudum; ancak dayak yiyen şahsın detaylı açıklamasını yapan bir entry bile bulamadım. bilakis; 10-15 siyasal islamcı "gariban bekçi/bahçevan" ajitasyonu yapmış, 3-5 terörist de adamın kürt olmasından dem vurarak etnik demagojiye girişmiş. öyleyse doğrusunu ben yazayım:
bu dayak yiyen şahıs, halil bezmen'in kaçırdığı tarihi eserleri amerika'ya götüren şahıstır. ayrıyetten fahiş fiyat ile iski'ye kakaladığı klor paralarını da bu şahıs üzerinden taşımıştır. zaten kameraya yaklaşırken "beni baş kaçakçı yapmışsın, yakışıyor mu?" diye giriş yapması bu sebepten. öyle masum/gariban bir çalışan falan değil. tavırlarından anlaşıldığı üzere, yaptığı kirli işlerin gayet farkında. bunlara ek olarak tehdit, şantaj, sindirme gibi görevlere de gayet aşina olduğu belli oluyor. gayrımeşru aleminde "ayakçı", benim ise "köpek" olarak tabir ettiğim bir şahıs.
yediği dayağı da sonuna kadar hak etmiştir. uğur abinin eline, koluna, mikrofonuna, ağzına sağlık.
hadi yürü...
06.06.2020 · 11. sıra
kloraq
05.06.2020 01:56