Sık geçen başlıklar

uçağın kanadına tutunup yere çakılan afgan 2

ekşi'de gör
tutturmuslar bir caresizlik diye gidiyor. ulan ne caresizligi bunların yaninda kadın yok kadın. nerede bunlarin annesi, esi, kardesi? bu mu caresizlik? taliban kılıçtan mı gecirecek bunları? erkek lan bunlar. en fazla namaz kılıp dururlar. caresiz olanlar kadınlar kadınlar! bu primatlar da kadınlarını talibana bırakıp "refah" icin kaçanlar!

videolardan birinde ucaga oturanlarin arasinda el sallayan var?! adam el sallıyor kalanlara. biz gidiyoz diyo yani. ucagin yanında kosanlar da gülüyor onlarda da el sallayan var.

neyine acıyacaksın bunların? bu zeka seviyesinin hele neyine? türkiye'ye sözde savaştan kaçıp gelen itlerin daha ikinci gunu yaptigi sey turk kadinlarinin videolarını cekip tiktok'a atmak. oraya buraya bayrak dikmek.

başlarım sizin pempe götlü hümanizm safsatalarınıza.
çaresizlik nedir bilmeyenler bu video üzerinden goygoy yapmasınlar. çaresizlik tam olarak budur!

ne zaman bu sözü de söyleyince aklıma rahmetli dilek özçelik'in "görüyorum ki çaresizliği hiç tatmamışsınız hayatınızda" lafı aklıma gelir. bir kez daha mekanın cennet olsun dilek!