Sık geçen başlıklar

u dönüşü yapan minibüse çarpan araç sürücüsü 2

ekşi'de gör
bakın iddia ediyorum, bu mal minibüs şoförü kazadan sonra aşağı inip diğer araca atar gider yapıp " yaaıığğ sen nee yağğpıyoon, nağsıl geliyoğn bööğlee" diye çemkirmediyse bende bir şey bilmiyorum.
videoyu neresiyle izlediği anlaşılamayan bir suser'in açtığı başlık.

burada mevzu edilmesi gereken vuran araç ve sürücüsü mü, yoksa hıyar gibi hatalı dönüş yapan ve yolunda giden insanları tehlikeye atan, kazaya karıştıran denyo mu?!!