tv8 izleyen dunyadan habersiz sigirlari uzmustur.
zaten kendin diyorsun tv8 izleyip egleniyorum, programlar guzel ben de malin tekiyim caktirmiyorum diye.
yanlis olan nedir anlamadim.
edit:
"tamam tv8 yayınlarını seviyoruz, programlar güzel. evet gülmeye ihtiyacımız var da."
18.02.2016 · 18. sıra
secret runner
17.02.2016 22:34 ~ 23:34