tıpta okuyan bir arkadaşımı, tuvaletten sonra elini yıkamadan çıktığı için aşağılamıştım.
verdiği cevap: insanın en steril organına elinin değmesi neden problem olsun ki.
streril midir değil midir bilmiyorum fakat tıpçılar iğrenç varlıklar.
06.08.2016 · 15. sıra
infected mushroom
11:48