ben şimdi şu alevilik kısmına takıldım açıkçası. olm siz operatörle görüşme yaparken, mevzuyu nasıl oluyor da aleviliğe getirebiliyorsunuz? hayır, biz mi yanlış yapıyoruz bir yerde amk?
-bu arada aleviyim ben kıps;)
bizim memleket hakikaten garip bir yer.
06.07.2015 · 18. sıra
ozakman
05.07.2015 07:13 ~ 07:20