Sık geçen başlıklar

turşu yiyenlerin varoş olması 3

ekşi'de gör
tüm dünyanın varoş olduğunu öğrendiğimiz başlıktır.
koca koca firmalar kühnesi bilmemnesi hepsi varoş.

türkiye, hollanda, abd bunlar güzel ve varoşlar mesela.

milyonlarca kavanoz tatlı turşu tüketen almanlar da bizimki gibi ekşi tüketen fransızlar da hepsi varoş.

tuzlanmış erik umeboshi yiyen japonlar asıl onlar baş varoş, hele bu korelilere ne demeli kimchi ne pis varoşlar.

tüm dünya çok varoş bir bu yazar arkadaş aristokrat

ne mutlu varoşum diyene.
neredeyse tüm dünya'yı gezmiş ve yıllardır avrupa'da yaşayan biri olarak; tüm avrupa ve amerika'nın varoş olduğunu öğrenmiş olduk. bu dünyadaki tek şehirli aristokratların turşu yemeyen çakma elitist orta-doğulu türkler olduğunu öğrendim şu an. başlığı açan ne tarz bir primat bilmiyorum ama tıbbi olarak incelenmesi gerekli. düşünün, şu mental hastalıklı eğitimsiz primatın çoğalma hakkı ve oy kullanma hakkı var!
“xxxxx yapanların varoş olması” gibi binlerce kez açılmış başlığı tekrar açan insanın, yaratıcılıktan uzak, vizyonsuz, ilgi müptelası bir mal olması.

hadi bunu sığdır bakalım.

tanım: mal beyanı.