Sık geçen başlıklar

tunceli'de doktorun hastaya saldırması 1

ekşi'de gör
yukarı çıktım diyorsa gittiği uzman hekim sanırım. uzman hekim de öğle arasında çalışmaz. acildeyse ve tek hekimse ihtiyaç molası verebilir. kırmızı hastaları hariç tabi. o yüzden olay net değil. daha fazla ayrıntı lazım. söylenen kelimeler de anlattığı gibi mi o bakımdan da şahit lazım. tek taraflı beyanlara inanasım gelmiyor şahsen.

edit: yazarla konuştum gittiği doktorun branşını bilmiyormuş. lükse bak random doktora gidiyorsun asasasa.