yukarı çıktım diyorsa gittiği uzman hekim sanırım. uzman hekim de öğle arasında çalışmaz. acildeyse ve tek hekimse ihtiyaç molası verebilir. kırmızı hastaları hariç tabi. o yüzden olay net değil. daha fazla ayrıntı lazım. söylenen kelimeler de anlattığı gibi mi o bakımdan da şahit lazım. tek taraflı beyanlara inanasım gelmiyor şahsen.
edit: yazarla konuştum gittiği doktorun branşını bilmiyormuş. lükse bak random doktora gidiyorsun asasasa.
08.11.2019 · 28. sıra
yuzmebilmeyenyunus
07.11.2019 21:00 ~ 21:13