Sık geçen başlıklar

trendyol'un çevirdiği stok eritme dümeni 2

ekşi'de gör
bence yazarin arkadas diye anlattigi kendisi gibi geldi bana.

“kucuk esnafa yazik olmuyor mu” demek kadar sacma sapan bir arguman yok.

eger rakiplerin cok buyukse senin de ona gore bir stratejin olmali.

son kullanici ayni urune daha az odeyerek ulasmasi kucuk esnafa zarar veriyorsa, o maalesef kucuk esnafimizin sorunudur.
büyük marketler yüzünden 4.120 tl'lik telefonu 6.500 tl'ye vatandaşa kitleyemedikleri için kızıp başlık açmışlar.