Sık geçen başlıklar

trakyalıların sevilmeme nedenleri 2

ekşi'de gör
memleketin hepsinin trakyalı olma imkanı olsa, memlekete huzur, barış ve kardeşlik gelir.
trakyalıyım, çorluluyum. saydıklarının neredeyse hepsi doğru dostum.

ama yine de seviliyoruz yahu.. bayılıyorlar hatta bize. hani, girdiğimiz her ortamda insanların yüzü gülüyor, vay trakyalı kardeşim, denilerek. girilen ortamların niteliği önemli aslında orada.

çok da geçerli olmayan bir önerme kısacası.

edit: başlık başa.. ilk entry'i yazan eleman elbette troll'du salak değilim, farkındaydım ama bu entry'nin neden bu kadar favorilendiğini de anlamadım. hakkaten 2'nci entry olmak yetiyormuş favori almak için.

neyse alın dinleyin, süper şarkı.. o kadar trakya dedik. ben de bir duble rakı doldurayım hazır iş güç bitmişken çok afedersin..