Sık geçen başlıklar

torpille tavuğu patlatan şerefsizler 1

ekşi'de gör
bu görüntüleri paylaşan bunları izleyen herkes ruh hastasıdır... niye izliyorsunuz manyak mısınız siz? niye paylaşıyorsunuz? amaç ne?

doğru ya amaç dikkat çekmek tık kazandırmak bu vicdansızlıktan bu canilikten hayvansever kılıfı altında kendine çıkar sağlamak... bunları izleyen kimse kendine hayvansever demesin... bir canlının vahşice katledilmesini izleyip sonra da çok üzücü:'( demek samimi olmadığı gibi büyük bir ruh hastalığıdır. kendinize bir sorun; ben bu görüntüleri niye izliyorum? yoksa ben de bu manyaklar gibi şiddetten ve vahşetten gizli gizli hoşlanıyor muyum?