Sık geçen başlıklar

toki çakallığını anlatan twitter flood'u 2

ekşi'de gör
burada asıl kafa kurcalayan flood'da anlatılanlar değil bence.

1- evlerin teslimatı yapılmadan 2 sene önce taksitlerinin ödenmeye başlanması. bu durumda zaten kirada oturan kişi aynı anda hem kira hem taksit ödemek zorunda kalacak en az 2 sene.

2- evlerin teslimatının 2 senede biteceğinin garantisinin olmaması. bunu daha önceki toki evlerinin gecikmesinden tahmin etmek zor değil.

3- bu süreç boyunca borçlulara herhangi bir kira yardımının yapılmaması

4- yapılacak evlerin konumu,ulaşımı,merkez noktalara mesafesi,kullanılan malzeme ve işçiliğin kalitesi gibi pek çok önemli detayın bilinmemesi

5- türkiye gibi çoğunluğu deprem kuşağında olan bir ülkede yapılacak evlerin zemin etüdü, depreme dayanıklılığı gibi hayati önem arz eden noktaların titizlikle kontrolünün yapılmaması
sonsuza kadar borç ödetecek olan bir çakallıktır.
akp'ye hâla güvenmekte... ne bileyim