Sık geçen başlıklar

tokat'ta vurulan 459 kg yaban domuzu 2

ekşi'de gör
yazık olmuştur yazanlar daha önce hiç tarlada ekim falan yapıp mahsülü binlerce hatta milyonlarca lira zarara uğradı mı acaba? bilmem kaç bin dönüm çilek tarlasına zarar vermiş tokatta, gelmiş burda doğaya verdiği zararı bilimsel olarak kanıtlayan makale yok diyo. bi kere zaten makaleler birşeyi kanıtlamaz sadece ararştırırsın ve bi sonuca varırsın.
sadece çilek yemediği kilosundan belli olan yaban domuzudur.

yine haberin içeriğini de kimse okumamış; çiftçi gerekli mercilere şikayet etmiş, gerekli merciler avcılık derneğine gitmiş, avcılık derneği yine devlet kurumlarından gerekli izinleri çıkartmış ve öyle avlanmış. hobi falan yok arkadaşlar.