Sık geçen başlıklar

togg'un geliştirilmesinden rahatsız olan muhalif 1

ekşi'de gör
togg türkiye tarafından geliştirilmemektedir.

hemen tüm parçaları ithaldir, dizaynı bile italyandır.

tüm halkın uygun fiyata ulaşabileceği bir otomobil üretildiği zaman, buradaki muhalifler hükümeti alkışlayacaklardır.

o zamana kadar togg zenginlere hitab eden bir ürün olarak kalacaktır.

(edit: başlık başa kalmış. trol kardeş silmiş ilk mesajı)