ne ucuzu ya,guya mercedes s ayarında araba gösterdıler,halkımız yerlı lafıyla kandırdılar.kaldı ki yapılsa bıle 500-700 aralıgında satarlar(ki hıkaye asla yapamazlar)
hem yerlı araba olayı yapıyorsan yap clio,lınea,dacıa konseptı bır araba sat mıllete sıfırını 60-70bıne o zaman ha ışte halkı dusunuyor,halk ıcın bırsey yapılıyor derız.
onemli not=bu arada asgari ücret falan nasıl alınacak denıyor.almanyada e serisi mercedes 55bın euro.oranın asgarı ucretlısı 15-20ayda alabılıyor.bizim bazı zırzoplarda yok araba ust sınıfmış burada 300-400 olması makulmuş diyor :)))
not2:bazıları dıyorkı almanyada asgarı ucret 1500 euro.tamam aslanımsenin dedıgın olsun 20ayda degıl 30 ayda alsın:)))) sen burada e serısı sıfır mercedesı aılece 3-5 maaşla 10 senede zor alırsın.
27.01.2021 · 11. sıra
galloper
26.01.2021 00:36 ~ 03:01