Sık geçen başlıklar

togg'un bagajını açan tgrt muhabiri 1

ekşi'de gör
anlamayacak bir sey yok.
gecmiste ben de yaptim aynisini.

aylarca ugrastigimiz alet yetismeyince disina guzel bir kabuk yaptik.
sonra cer cop devrelerle kalabaliklastirip icten pil bagladik.

ici bos aletle yarismayi gectik.
sonucta katildim ama kazanamadim oldu.
eger yapmasaydik hic katilmamis olacaktik.

muhtemelen arabada motor ve herhangi bir tesisat yok.
2 tane raspberry pi yanina biraz pil takip icine ekran dosemisler.
bu sayede ekranlar calisiyormus gibi gozukuyor.
arkada media player calisiyordur eminim.

cunku bana verseler ben de ayni sekilde cikarirdim o arabayi.
tabi ben 5bin liraya yapardim onlar milyon liraya mal etti.

bana verseler ben bagaji da motoru da kilden yapar sonra seramik sanatcisina efektli boyatirdim.
proje sabunlamada hicbir muhendis benimle yarisamaz.

edit: facebook yorumlarinda trollerin cabasi gozumu yasartiyor.
anadol'a yaptiginizi yapamayacaksiniz falan yazmis.

anadol dedigin koc'un samandan urettigi araba.
ingiliz amerikan ortak yapimi.
yillarca uretildi satildi. halen yollarda kamyonetleri var.
sasisiz tofas sahin'den bir oncesi.
o da italyan cakmasiydi.

z kusagindan troll uretiyorsunuz bari egitim verin.