Sık geçen başlıklar

titanik'te ölenler neden buzdağına tırmanmadı 1

ekşi'de gör
carpar carpmaz batmadigi icin olabilir mi?
tamamen sular altinda kalana kadar bir muddet daha yol almis oldugu icin. ve ufukta sarilacak buzdagi kalmadigi icin.