Sık geçen başlıklar

tiktok çekerken tren çarpan genç 1

ekşi'de gör
şimdi çağımızın gerektirdiği gibi ölümüne kahkahalarla gülüp "vay gerizekalı, işte doğal seleksiyon bu." gibi cümlelerle olaya dair espri ve tespitler yapalım.
neden? çünkü yaşı kaç olursa olsun bir insanın en ufak hatası hayatına mal olmalı. hatayı yapan biz olmadığımız sürece her ne olursa olsun kişi dikkatsizce davranıp bir hata bile yapıyorsa bu kesinlikle canına mal olmalı. sonuçta içinde bulunduğumuz bu çağda bu tür olayları kınamak ve gülmek en doğal hakkımız(!)