Sık geçen başlıklar

thy'nin fenerbahçe'ye sponsor olması 2

ekşi'de gör
iyi ki ulker sponsor olmamis. ulker olsa futbolcularin senelik biskrem masraflarini karsilardi.
an itibariyle resmen açıklanan olay.

http://www.haberturk.com/…enerbahceye-sponsoru-oldu
http://im.htspor.com/…250670ddc267b6d67c399b0f0.jpg

şimdi takvimleri 1 sene geriye saralım;

(bkz: thy'nin galatasaray'a sponsor olması)
(bkz: thy'nin trabzonspor'a sponsor olması)

şimdi konuşsun bağzı orospu çocukları. tabi yüzleri varsa...

edit: allah bu adamları g.t etmeyi sevdiği kadar başka hiçbir şeyi sevmiyor.

https://pbs.twimg.com/…ia/ck7mm9ywcaaq5_s.jpg:large
http://i.hizliresim.com/gkv2y7.jpg
https://pbs.twimg.com/…ia/ck7ky3nvaaikmgq.jpg:large

bak bu favorim;

https://pbs.twimg.com/…ia/ck7rrrkweaab6ig.jpg:small