Sık geçen başlıklar

thy'nin gay kelimesini sapkınlık olarak çevirmesi 1

ekşi'de gör
geri kalmış bir ülkede normaldir.

geri kalmış ülkelerde akıllı bir adam çıkıp halkın kafasına vura vura bu tip şeyleri öğretmezse kimse öğrenmez.

1930 larda kanada türk kadınların seçme seçilme hakkına gıpta ile bakarken bugün başbakanları gay yürüyüşlerine katılıyor.

herkesin dilinde "bir atatürk daha gelse" lafı.. gelse zannediyor musun şapka ile harf devrimi ile uğraşacak? o o zamanın mücadelesi idi. şimdi eşcinsel evlilikleri yasallaştırmaktan ayrımcı aşağılayıcı ifadeleri yasaklamaya bir çok gelismiş ülkenin hala başaramadığı adımlar atardı. buraya gelip aptal aptal laflar yazanlar bu zamanın mollası gericisi olurdu.