Sık geçen başlıklar

tgb gençlerinin boğaziçililere yaptığı kapak 1

ekşi'de gör
boğaziçililerin "ülkemi sevmiyorum." gibi bir sloganlarının olduğunu hangi loblarından uydurduklarını merak ettiğim avellerin dandik kapağı. boğaziçililer tam aksine "ülkem adına çok üzgünüm." dediler. fark ederseniz bir sahiplenme, iyelik eki var sevgili us fakirleri. rektörlerin üniversitelere seçimle gelmesini ve hukuksuzlukların sona ermesini isteyen öğrencilerin ülkesini sevmediğini iddia etmek kadar leş bir anti propaganda, anca yandaş yalağı perinçekçi zevattan beklenirdi zaten.