Sık geçen başlıklar

tff'nin süper lig şampiyonunu değiştirmesi 2

ekşi'de gör
aynı durumun yaşandığı 1.ligin 2 deplasman az oynayarak şampiyon olan samsunspor'u iddia sahibi beşiktaş tebrik etmiş, şampiyonluğunu meşru görmüş.

bir alt ligdeki bire bir aynı durumda şampiyon olan takımı tebrik etmişsin. aynısını süper lig şampiyonuna da yapmak zorunda kalıyorsun. yoksa tutarsızlık göstermiş olursun.
yani sen diyorsun ki "beşiktaş'ın çıkıp kaybettiği maçları, galatasaray ve fenerbahçe'nin kazandığı maçları iptal edelim. böylece rakiplerimizin hakederek kazandığı altı puanı silelim. bu durum bizim fazla deplasman maçı oynamamızdan daha az haksızlık." çok muazzam bir akıl yürütme.

ekleme: normalde beni engellemeseydi bu konuşmayı paylaşmayacaktım ama madem engelledi, bu vatandaşların neyi savunduğunu bile bilmediğini göstermek adına paylaşıyorum:
görsel
görsel
görsel