ver lan adamın 20 bin km süperşarcır hakkını.. ipne elon!, yatacak yerin yok.
özet : bir kullanıcının 20 hazirana kadar olan ama 22 hazirana kadar aracını teslim alanlara verdiği 20 bin km supercharger beleş hediyesini 23 haziranda aldığı için kendisine tanımlanmamasına rezalet dediği konu.
23 hazirana da tanımlasınlar, 24 haziran ağlasın o zaman.. bunun sonu mu olur lan eyt gibi ahahaha
edit : ha bu arada başlıkta yanlış anlaşılmalara yol açıyor, ben şahsen 20 bin km'de arabası şarj falan almıyor sandım.. elon'un yerinde olsam tesla'yı bundan geri alırım, adam tıklasınlar ve okusunlar diye tamamen tık tuzağı yapmış..
28.06.2024 · 33. sıra
goarrk
27.06.2024 11:03 ~ 11:13